sábado, 4 de julho de 2015

Leciono 01 - Enkonduko al la kurso

Interaga kurson elektronika injekto de brulaĵo!
Por pli bone uzi la zoom rekomendas vidanta 200%

Baza kurso en elektronika injekto.
Kreita de Isaak Flaŭro

Leciono 01 - Enkonduko al la kurso

La elektronika injekto sistemo ŝprucis en Brazilo fine de la 80, pli precize en 1989 per la Golo GTi de Volkswagen do Brazilo SA. Ne multe poste alvenis aliajn modelojn de aliaj markoj kiel Monza Klasika 500 EF, la Kadett GSI, la Unu 1.6R MPI inter aliaj.

La sistemo estas bazita sur mikroprocesoro kiu faras la motoro demarŝo kontrolante lian funkciadon en la plej taŭga maniero ebla. Tiu sistemo anstataŭigas la convencionales potenco sistemoj por karburilo kaj transistorizados elektronika sparkado. Tio signifas ke ĝi prizorgas la motoron termika procezo kiel la preparado de la karburaĵo / aero miksaĵo, bruligante kaj lia ellasilo gasoj.

Por ĉi esti ebla, la microprocesador procesi la informon de diversaj motoron kondiĉoj, kiel ekzemple lia temperaturo, la Inlet aero temperaturo, la premo ene la ingesta dukto, rotacio, ktp Tiuj signaloj, post prilaborado, estas uzataj por kontroli diversajn mekanismojn kiuj eksplodos en la sencela sistemo anticipe de ŝaltita, fuelo injekto, ktp

Malsupre ni donas resumon de la plenan padon de ĉiuj ekzistantaj injekto sistemoj.

Datumoj entry parigi la signaloj akiritaj en la motoro, kiel ekzemple temperaturo, premo, rotacio, ktp Post prilaborado (procesis signaloj), tiuj signaloj estas senditaj al la kontrolo de diversaj sistemo mekanismoj (eligo signaloj).

Nun, ni anstataŭos la figuro pli supre ĉi:

Kiel ni povas vidi, la sensores estas la elementoj respondeca kolekti datumojn sur la motoro. Ĉi datumoj estas sendita al la kontrolo unueco kie estas traktataj. Fine, la aparato kontrolas la funkciadon de la actuadores.

Mallonge:

- Datumoj eniro »» »Sentiloj
- Procesis Signoj »» »Kontrolo unueco
- Datumoj eligo »» »actuadores

La kontrolo unueco (cerbo de la tuta sistemo) analizas la informon de la diversaj sensores disdonitaj en la motoro, procezoj kaj revenoj kontroli agoj en la diversaj actuadores tiel kiel subteni la motoron en optimumaj kondiĉoj de uzo, la rendimento kaj emisiones.

Elektronika injekto sistemoj proponas plurajn avantaĝojn super lia antaŭulo, la karburilo:

Profitoj:

- Best brulaĵo diserigo;
- Pli bona kontrolo de la aero / brulaĵo miksaĵo, subtenante ĉiam en la limoj;
- Redukto de forcejaj gasoj kiel CO, HC kaj NOx;
- Pli bona kontrolo de la mallaboruloj;
- Higher brulaĵo ekonomio;
- Pliigita motoron termika efikeco;
- Efekto Redukto "nomitaj reen" en la ingesta dukto;
- Ekkuro Facileco malvarma aŭ varmega;
- Pli bona uzado.

Esence la motoro fizika konstruo ne ŝanĝis kun la sistemo de injekto. La motoro daŭre kuras en la samaj komencoj de carbureted sistemo, kun mekanikaj ciklo al kvar fojoj kie akcepto, compresión, eksplodo kaj ellasilo gasoj. Kion faris ŝanĝo estis la kontrolo de la aero / brulaĵo miksaĵo, ekde ĝia akcepto al ilia tuta elĉerpiĝo.


La variablo kontrolo sistemo, valvo levantadores pelita de ruloj (motoro Ford RoCam) kaj fracturó bielas estas parto de la teknologio, kiu havas nenion komunan kun la sistemo de injekto.


Ni povas diri ke la ĉefa injekto sistemo funkcio estas havigi la optimuma miksaĵo inter aero kaj fuelo (estequiométrico rilatumo) en malsamaj motoro mastruma kondiĉoj.


Ni scias ke, pro bruldifekto maso de 15 kg de aero deviĝas 1 kg de benzino (15: 1) aŭ maso de 9 kg aero, estas necesaj 1 kg de hidratada etilo alkoholo.

Kiam la miksaĵo rilatumo estas ideala ni nomas estequiométrico rilatumo. Se ĉi miksaĵo estas ekster la specifita, ni diru ke ĝi estas malriĉa aŭ riĉa.

Tiel, benzino havas:

11: 1 - riĉa miksaĵo
15: 1 - idealo miksaĵo (estequiométrico)
18: 1 - malgrasa

Ni vidis supre, ke la ideala miksaĵo por benzino estas 15: 1 kaj por Alkoholo 9: 1. Tial, estas malfacile establi fiksan valoron por la estequiométrico rilatumo, ekde la valoroj estas malsamaj, aŭ miksaĵo por alkoholo estus ideala por benzino estus ekstreme riĉa.

Ni vidis supre, ke la ideala miksaĵo por benzino estas 15: 1 kaj por Alkoholo 9: 1. Tial, estas malfacile establi fiksan valoron por la estequiométrico rilatumo, ekde la valoroj estas malsamaj, aŭ miksaĵo por alkoholo estus ideala por benzino estus ekstreme riĉa.


Por agordi sola valoro, ni aldonos la ideala miksaĵo greka litero lambda nomas (L). Tiel ni havas:

l = 1: ideala miksaĵo aŭ estequiométrico rilatumo;
l <1: riĉa miksaĵo;
l> 1: malgrasa.

Nun ni povas diri ke la idealo miksaĵo estas kiam l estas 1, sendepende de la brulaĵo uzita.

Riĉa miksaĵo povas alporti efikojn kiel: alta nivelo de contaminantes, lubrikaĵo oleo poluado, alta konsumo, antaŭtempa eluziĝo de la motoro pro troo brulaĵo "lavas" la cilindro muro kaŭzante la ringoj labori kun plej granda frotado.

Malgrasa kaŭzas sobrecalentamiento de la eksplodo cxambrojn, Kiu povas gvidi la motoro detonar.

Nu, nun ke ni scias kion la ĉefa funkcio de injekto sistemo de la sekva klaso ni donos cxiujn informojn pri tiu sistemo. Vidantoj.

Nenhum comentário:

Postar um comentário