sábado, 4 de julho de 2015

Leciono 02 - Klasifiko.

Interaga kurson elektronika injekto de brulaĵo!
Por pli bone uzi la zoom rekomendas vidanta 200%

Baza kurso en elektronika injekto.
Kreita de Isaak Flaŭro

Leciono 02 - Klasifiko.

La elektronika injekto sistemo povas klasifiki kiel:

La tipo de kontrolo unueco:

- Analog kontrolo unueco;
- Cifereca kontrolo unueco.

La nombro de electro-inyectores aŭ injekto valvoj:

- Monopoint (unu injekto valvo por ĉiuj cilindroj);

- Multipunto (unu injekto valvo por ĉiu cilindro).

La vojo de malfermi la injekto valvoj:

- Intermita aŭ samtempe;
- Semi-secuencial aŭ banko al banko;
- Secuencial.

La legado mode de ingesta aero maso:

- Angle x rotacio;
- Rapido denseco aŭ rapido kaj denseco;
- Fluo aŭ aero fluo;
- Rekta legado de la maso de aero.

La kontrolo modo de la aero / brulaĵo:
- Kun malferma maŝo;
- Multipunto;
- Bank al Bank;

- Kun fermita maŝo.

Laŭ la sparkado sistemo:

- Dinamika;
- Static.

Laŭ la fabrikanto Injekto sistemo:

- Bosch;
- Magneti Marelli;
- FIC;
- Delfos;
- Helia;
- Siemens.


De la familioj de injekto sistemoj:

- Bosch Motronic;
- Bosch Jetronic Le;
- Bosch Monomotronic;
- Magneti Marelli IAW;
- Magneti Marelli 1AVB;
- Delfos Multec;
- FIC EEC-IV;
- FIC EEC-V;
- Aliaj.

Kiel povas vidiĝi, injekto sistemo povas esti klasifikitaj en kelkaj manieroj. Jen ekzemplo:

GM Corsa 1.6 MPFI

- Digital Unit;
- Rapido denseco;
- Fermita banto;
- Mapita statika sparkado;
- Delfos;
- Multec B22.


Kiel ni vidis, ekzistas diversaj tipoj de elektronika injekto sistemoj kun la klasifikoj menciitaj sur la antaŭa paĝo.

Marvojagxon klarigos la operacio de ĉiuj sensores kaj actuadores krom la mastruma strategioj adoptitaj de ajna fabrikanto. Ni ne parolas specife sur ununura sistemo sed, en ĝisfunda maniero, engaĝante ĉiuj sistemoj.

:: Presurizadas fuelo injekto

La injekto de brulaĵo estas efektivigita tra injekto valvo aŭ electro-pafilo. Ni evitos la termino "cigaredingo" pro lia uzo en motoroj diesel.

Ĉi valvo, kiam ricevas elektran signalon el la kontrolo unueco permesas la presurizado brulaĵo en la linio estas injektita en la cilindroj. Estas tiam actuador, ekde ĝi estas kontrolita per la kontrolo unueco.

La premo en la linio kaj la valvo malfermas tempo determinas la mason de karburaĵo esti injektita, por ke la unueco de kontrolo kalkuli ĉi momento, estas necese unue, lerni la maso de aero akceptita. La linio premo estas fiksa kaj ĝi dependas de ĉiu sistemo. Sendepende de lia valoro, la datumoj estas skribita al fiksa memoro en la unueco de kontrolo (EPROM).

Motoro eble enhavas unu aŭ plurajn injekto valvoj. Kiam vi havas nur unu injekto valvo provizi la brulaĵon por ĉiuj cilindroj, ni nomas sola punkto. A motoro funkcias kun valvo por ĉiu cilindro nomas multipunto.

En la figuro malsupre ni havas solan punkton sistemo:

Nun vidas la diferencon kun la multipunto sistemo:

Nenhum comentário:

Postar um comentário