sábado, 4 de julho de 2015

Leciono 04 intermitaj aŭ samtempaj - Injeção

Interaga kurson elektronika injekto de brulaĵo!
Por pli bone uzi la zoom rekomendas vidanta 200%

Baza kurso en elektronika injekto.
Kreita de Isaak Flaŭro

Leciono 04 intermitaj aŭ samtempaj -Injeção

En multipunto sistemo, la injekto povas okazi en tri manieroj: intermita, secuencial aŭ banko al banko.

Intermitaj sistemo aŭ samtempa

En la intermitaj sistemo aŭ samtempe, la kontrolo unueco deĉenigas ĉiuj injekto valvoj samtempe, kun nur unu cilindro akceptos tuj kaj la ceteraj venis en standby modo, ĉar la ingesta valvoj ankoraŭ fermitaj.

Vidu ekzemplon de 4 cilindroj en linio kies eksplodo aŭ sparkado ordo estas 1-3-4-2.

Krankŝafto
Cilindro 1
Cilindro 2
Cilindro 3
Cilindro 4
Komando

0 - 180 Escape COMPRESSION Eksplodo Akcepto 0 -90 °
180 -360o eskapi Akcepto Eksplodo COMPRESSION 90 -180o
360 -540o Akcepto COMPRESSION Eksplodo Ellasilo 180 -270o
540 -720o COMPRESSION Eksplodo Akcepto Ellasilo 270 -360o

Notu en la supre tablo la perfekta dissendo de gaso dinamiko ene la motoron ĉiu turno de la krankŝafto (krankŝafto) kaj la arbo de levas akso.

Esence ekzistas du injekto modoj en tiu metodo: la mode etapo malvarmaj kaj koleraj mode etapo.

En la fazo en malvarma modo, la unueco de kontrolo deĉenigas la injekto ĉiu 180 turnoj de la krankŝafto, kiu reprezentas 90 el la komandon. Tio signifas ke dum la motoro varma-supren fazo, estos du injektita en ĉiu cilindro ĉe ĉiu motoro rapido (360th). Vidu la sekva tabulo. La verdaj cirkloj reprezentas injektita en ĉiu cilindro kaj la kadroj malplenan cilindroj jam agnoskis. La kadroj inter klavoj estas cilindroj kiuj akceptos.

Krankŝafto
Cilindro 1
Cilindro 2
Cilindro 3
Cilindro 4
Komando
0 -180o
{0} -90 °
180 -360o
{}
90 -180o
360 -540o {}
180 -270o
540 -720o
{}
270 -360o
720 -900o
{350} -450o
900 -1080o
{}
450 -540o

En la tabelo pli supre montras kiel la injektita okazi en ĉiu cilindro de la motoro, laŭ la angulo de la krankŝafto aŭ arbo de levas de la valvo.

Komparante la du tabeloj, ni povas vidi ke la unua linio, kiu korespondas al angulo de 0 al 180 ° de krankŝafto (voltear) estas injektita en ĉiuj cilindroj, sed nur la kvara cilindro uzas kiu injektas. La unua, dua kaj tria cilindroj iros en standby modo.

En la dua movado (180th al 360th) de la krankŝafto estas la dua injektita. La unua cilindro jam havis, nun havas du, la sama okazas en la tria cilindro. La kvara cilindro havis ne, nun havas unu.

En la dua cilindro estis injektita. Ricevinte la dua akcepto valvo malfermas sorbas la du injektita. Tiu tuta ciklo ripetiĝas ĝis ĉiuj tri cilindroj pasi ricevi injektita ĉe la kvara ingesta okazas.

Kiam la motoro atingas certan temperaturon, la unuo por ne konservi la miksaĵon kiel riĉaj, la injektita reduktas je 50%, te injektos nur ĉiu 360 ° rotacio de la krankŝafto.

Tiel, la injekto okazas kiam ekzistas du injektita en ĉiu cilindro, unu en standby mode kaj la aliaj kiam la ingesta valvo malfermas.

Krankŝafto Cilindro 1 Cylinder 2 Cilindro 3 Cilindro 4 Komando
0 0 -90 ° -180o
180 -360o
{}
90 -180o
360 -540o {}
180 -270o
540 -720o
{}
270 -360o
720 -900o
{350} -450o
900 -1080o
{}
450 -540o

Garantii glatan funkciadon de tiu metodo, ĝi estas kritika ke la injekto sistemo kontrolo unueco scias kion la motoro temperaturo tiutempe.

Notu ke la unua injekto ne estas movado en neniu de la cilindroj do ankoraŭ ne kompletigis la 360 ° rotacion. En la dua vico estas injektita en ĉiujn cilindrojn sed nur la dua cilindro akceptas la miksaĵo. Sur la tria linio, la unua cilindro enirantoj en akcepto sorbante la fruaj injektita. En neniu el la aliaj cilindroj injektas denove. En la kvara linio, tie okazas nova injektis kun la tria cilindro estas en ingestión. La aliaj estas en standby modo.

Tiu injekto metodo estis dungita de LE Jetronic sistemo de Bosch kiu dotis la Golo GTi, la Santana GLSi, Versailles 2.0i Ghia, la Escort XR-3 2.0i, la Kadett GSI, la Monza Klasika 500EF, la Uno 1.6 MPI, ktp, frue injektis eraon.

En Le Jetronic sistemo, du valvoj estas funkciigitaj de la fina 12 el la kontrolon unueco kaj la aliaj du por la fina 24.

Tra la pingloj 12 kaj 24 en la kontrolo unueco surteriĝas injekto valvoj, ekde la pozitiva jam ekzistas kaj estas komuna al ĉiuj valvoj.

Kvankam ekzistas du linioj en la unueco de kontrolo por stiri la inyectores, la du linioj estas aktivigita samtempe, kion generas la aktivigo de la kvar valvoj samtempe.

Fakte, ekzistas intera komponanto inter la valvoj kaj la kontrolo unueco kiu estas pre-rezistiloj kies funkcio estas parigi la impedancia de la bobenoj de kanonoj.

Nenhum comentário:

Postar um comentário